Rabu, 15 Februari 2012

Terkedu aQu,,, Tetiba adiQ Manja Kt Nak Makan Kitchen Chop!!!

15/02/2012@ Rabu
Citer nie bMula semlm, mcm biasa rutin aku dr opis blk abk ank2 dr Sek. & Nursry, disbbkan aku mls nak msk jd seblm blk ke rumah aku tya ler abgTuah & adiQ Manja mlm nie kt nak mkn apa yer???
Tetiba adiQ Manja kt:~ Ibu! adiQ nak mkn Kitchen Chop!!! aku tKedu & jd blur kjp,,, sbl herot2 dahi pikirkan apa yg dimaksudkan oleh adiQ Manja.
Tetiba abgTuah plk ketawa bsr,,, lg ler aku bTambah heran + ajaib... adoi! pening aku dgn ragam Tuah & Manja bDua nie. Tup...2x abgTuah xplan kat aku, dia kt sebnr nyer adiQ nak mkn Chicken Chop,,, tp xtau nak nak sebut camna, tu yg tBelit lidah bTukar jd Kitchen Chop. 

Huuu... lega aku igt nak mkn apa td. TQ abgTuah, Sib baik ler abgTuah paham apa yg adiQ Manja ktkan, nak hrpkan aku... adoi! kdg2 hampeh, maklum ler penat...

Lastly aku bwa adiQ Manja & abgTuah mkn @Nari, Papa Burger Western Food area Kubang Semang Png. Kedai nie buka 7:00pm otw blk aku singgah ler, lg pun xjauh dr umah aku...

Biz card, sapa2 nak order blh hello jer,,, 

Selalunya time cam nie dah ramai customer, tp sbb magrib msk lewat 7:32pm maka lengang ler kedai nie. Km jd first customer utk ari nie dgn pantas order km siap tHidang... Nak tau km order apa Jom! Zassss....

Chicken Chop Black Paper pilihan abgTuah

Chicken PopCorn pilihan adiQ Manja & Nasi Goreng Kpg Special pilihan Bonda

xlupa jg tapau Chicken Chop Black Paper utk hubby t'Chinta. Selalunya klu nak mNikmati mknan barat km sefmly akan ke cni. Masakan nyer sedap & tRasa kelazatanya. bBaloi~2x dgn harganya... spa2 yg suka JJCM, xrugi klu mCuba @Nari.

Harga Yg Perlu Dibayar lps aku mkn:~ RM26.00 Sahaja. Murahkan???
- Chicken Chop: RM7.50x2
- Nasi Goreng Kampung: RM4.50
- Chicken PopCorn: RM3.50
- Laici Suam: RM2.00
- Teh'O ais: RM1.00

Mcm biasa semtra menunggu mknan spi adiQ Manja layan TV, bila dah boring dia sambung wat homework yg ckgu bg. Bagus nyer ank Bonda nie nnti blk umah xpyh sebuk2 dah, blh dok relax...

AdiQ Manja tgh layang Cartoon,,, dah boring sambung buat homework,,,


abgTuah yg msh bBaju Sukan, sbb arini ada latihan sukan umah Merah

 aQu & adiQ Manja,,, Lapar sgt ker? spi digigit nyer handbag Bonda,

8:10pm, km selesai mJamu selera,,, spt yg aku jangka, pas magrib jer bDuyun customer dtg ke cni utk mJamu selera. Fuh! xleh jd kena cabut cpt nie. Lps bayar km pun blk umah, ms otw tu selisih dgn hubby t'Chinta, siap bg lampu lg.
Heheheeee... Tunggu kat umah yer Syg mknan sedia dimsk, Wah! cam aku plak yg jd Chef. Hampeh betoi!!! xper byr utk arini, esok aku msk utk hubby t'Chinta & ank2 tSyg,,, lauk apa??? Entah!!! Tungguuuu...

Maka bAkhir ler story adiQ Manja nak mkn Kitchen Chop,,, Kitchen Chop,,, Kitchen Chop,,, Adoi! Bukan Kitchen Chop ler syg... tp Chicken Chopppp... paham???
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan