Jumaat, 7 September 2012

Happy Anniversary & Happy Birthday My Lovely Hubby

Sweet Memories for Your Special Day

Tetiba rsa nak update blog nie...
Minggu lps 1st September 2012 Anniversary kami ke 12yrs & arini Birthday hubby t'Chinta ke-41yrs. Pantas nyer msa bLalu pergi. Dah jd kebiasaan klu nak sambut musti wat serentak, tp buat utk fmly yg kecik nie jer (ank beranak, tu pun mkn xabis)

But, this yrs. lain ckit sbb abgTuah tLebih xcited. Semenjak pki hp semua hari2 penting abgTuah catat dlm diari phone dia. Jd klu kmi wat xtau dia sDiri yg akn igtkan. Bagus jgkan??? ada kemajuan...

11.30pg, abgTuah call tya aku blk x lunch nnti? (jumaat kan rehat lama) sbb dia nak ajak ke kedai beli water colour (projek sekolah esok). Arini abgTuah cuti spi Isnin exam UPSR bMula. aku pun ON jer ler, soh tunggu kat umah & abk trs gerak. xjauh pun kedai tu @Pekan Penanti jer. abgTuah soh aku tunggu dlm keta... kebetulan mmg xda parking area tu aku kta OK. apa2 hal call ibu.

Mmg tujuan abgTuah nak beli water colour tp dlm msa yg sma tNiat dihati  nak ke @Harlina Cookies & Kek rupanya. Pas kuar beli water colour td aku npk dia msuk kedai kek tu, igtkan abgTuah nak beli air ker???
Rupanya.... ini yg kmi dpt

/
/
/
/
/
/
/
/

Dari Hati abgTuah buat ibu&papa

TQ syg,,,
Haaa... dr last week lg abgTuah nak belikan kek utk anniversary kmi tp aku kta xpayah. Aku siap pesan 'klu abg nak mkn kek nnti ibu bwakan ke Secret Recipe' tp bkn itu yg abgTuah inginkan. Rupanya abgTuah nak buat kejutan utk kmi. Semua perbelanjaan menggunakan WANG sDiri... Wah! tHaru rsa hati. Terima kasih syg???

SS Station Seafood 

Msa anniversary aritu kmi mkn dcni @SS Station Seafood Persisiran Pantai Queenbay Penang. Kebetulan pakCik aku &fmly dtg dr Sgmt Jhr htr Acu Deena bljr @USM jd kmi bJpa d'cni ler. Ke pulau semata2 utk mJamu selera, pas mkn terus blk BMtjm. Mlm itu umah kmi meriah dgn kehadiran fmly dr Jhr & esok pasti sunyi kembali...

* Istimewa buat tatapan ank2 Bonda:~ abgTuah & adiQ Manja, ibu&papa menyayangi kalian sepenuh hati ini. Smoga kalian mJd anak soleh & solehah, bJaya di dunia & akhirat. Amin...   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan