Khamis, 6 Disember 2012

Life Of Pi @TGV

Life of Pi : Dongeng Perjalanan Spiritual Nan Indah.

Life Of PI

Last weeks tgk tribuet citer nie 'Life Of Pi' @Nasi Lemak Kopi'O, tgk mcm best jer,,, jdi aku hin...hin... ler hubby t'Chinta next weeks aku nak bawa abgTuah & adiQ Manja terjah panggung tgk citer nie,,, heheheeee...


2 tiket Life Of Pi: RM12.00

Pagi semlm tetiba hubby t'Chinta kta dia cuti.
Hahahaaa,,, xheran pun.... dah masak pun... Dah biasa dgn situasi mcm nie. Time soh ambik cuti, siap kta xda org nak cover kerja2 kat opis tuuu, time aku xsuruh & xbCuti hubby t'Chinta sibuk2 plk nak bCuti. xper,,, bCuti ler sesowang, boleh temankan abgTuah di umah.

Alahai kesian nyer,,,
hubby t'Chinta kta cuti xtau nak ke mana,,,
Alahai kesian nyer, tu ler cuti xpenah nak plan betul2, tpi xper next weeks kta cuti sakan yer... Dah mati kutu ler tuuu,,,

Sampai hati, aku bru plan,,,
Kta nyer nak pi window shopping @Jusco Perda, tetiba ubah fikiran nak tgk movie, jdi terus jer @TGV Cinemas, xjauh pun dlm perut Jusco tu jga. Huhuhuuu,,, Sampai hati, sedih tahap gaban, aku bru plan hubby t'Chinta dah potong jalan. Hadoi! layan Life Of Pi xajak aku punnnn... Sedih sgt2,,,

Klu hubby t'Chinta & abgTuah dah layan makna nyer xde peluang ler aku nak layan, tunggu kuar youtube @ astro ler jwb nyer. Nak layang dgn adiQ Manja citer cartoon boleh ler...

Di adaptasi dari novel Life Of Pi (best seller)

Sinopsis Life Of Pi.
mGisahkan pJlnan seorg anak bNama Piscine Molitor Patel, pasangan Mr. Santosh Patel dan isteri. Ketika bUsia 16 tahun, keluarganya memutuskan utk pindah ke Kanada, kerana pergolakan politik mRuncing di India. Pi & keluarganya mnumpang sBuah kapal Jepang, dan mBawa bbrapa koleksi dari kebun binatang (mini zoo). Malangnya, kapal yang dinaiki Pi sekeluarga karam dilanda badai dan Pi mJadi satu-satunya anak kapal yg tSelamat, lalu menaiki sebuah kapal darurat dgn ditemani oleh 4 haiwan yg dibawanya dari Pondicherry.

Nak tau haiwan apa yg berada bSama2 Pi???
Jom! saksikan Life Of Pi di pawagan berhampiran anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan