Jumaat, 4 Januari 2013

Tahun 6/6 Tahun

Adoi!!! ape punye lemau ler aku kali nie...
dah 4ari masuk thn br, aku msh xspt nak update blog 'Cap Sardin' nie. Bkn nyer xde idea, tp kemalasan mLebihi tph maksima. Mcm ler cbuk sgt... 

Cahaya Iman (abgTuah) & Kasih Insyirah (adiQ Manja)

Tahun 6.
Heheheee... Dah besar & encem Tuah Bonda nie. 
this yrs usia abgTuah akan mJangkau 12thn (24Jly). Kejap jer msa bPutar, rsa2 mcm nak undur ke blkg semula, namun apakan daya... 
xtukar sklh wpun 25km jauh nyer.
abgTuah msh bSklh di SK.Pauh Jaya dlm thn 6Pintar. xper ler jauh sikit dr umah. andai ini yg tBaik xslh bKorban utk org2 tSyg kan? slh 1sbb nyer adlh abgTuah akn mDuduki exam UPSR. In Sya Allah, Bonda doakan yg tBaik buat ank2 Bonda. sMoga abgTuah mJdi anak soleh, bJaya dunia & akhirat. Amin...

6 Tahun.
adiQ Manja pulak dah semakin bijak & comel. 28Nov lps br shj mNyambut bday ke-5. Thn bru dah masuk class 6thn. Rsa mcm dlm mimpi plk... AdiQ Manja kta dia dah besar & dah pandai tido sdiri. Rsa sunyi plk xda gang nak mBebel seblm tido. aku msh htr adiQ Manja bljr @Tadika Graduan Kecil (TGK10), dr hari ke hari aku dpt mLihat pUbahan yg konsisten pd pCapaian pBelajaran nyer. sMoga adiQ Manja mJdi insan soleha, bJaya dunia & akhirat. Amin...

Biasa ler kalau dah LEMAU.
Sibuk plk dgn ank2, Entri Cuti End of Yrs 2012 pun xupdate lgi. 
Kang klu rjn aku masukan. Tunggu ler... bila aku xjanji...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan