Ahad, 24 Februari 2013

b'fast kmi arini nie???

Masak dri Hati... Masak dgn Iman...
bfast kmi pagi nie adalah???

myBah, pas subuh dah tCongok kat meja mkn.
kena Old Town White Coffee terus kenyang xmau sarapan.

Air Tangan Aku Utk semua,,,
Hahahaaa... pgi ni kmi mkn Nasi Goreng Cina & Mee Goreng Mamak. Menu tbhn kuih~muih yg pelbagai rasa & bentuk,,, antaranya:~ karipap, cucur badak, kuih kacang @kasturi & samosa. bSama teh'O panas.

Nasi Goreng & Mee Goreng

Jom! Masak2,,,
Sekali~sekala msk sonok jga, tpi klu hari2 msk jemu pula.
Huhuhuuu,,, wpun hari2 kerja,,, tpi aku hari2 ttp masak, ats pMintaan abgTuah & adiQ Manja. Sygkan ank turut2kan wpun keletihan. Alhamdulillah, nasib baik hubby t'Chinta xcerewet. Apa yg tHidang pasti habis,,, tu yg sonok bila mskan kta dihargai,,, tbhan pula bila bdn dah penat2. Yg best nyer bila ujung minggu xpyh msk sbb xtvt wajib kmi sefmly Ronda2 & Jalan2 Cari Makan, tp sbb dah tBiasa aku ttp msk jga...

Kuih-Muih Penambat Selera,,,

Fuh! panas2 sedap,,,
Meriah nyer sarapan pgi kmi, mcm2 ada... pilih jer yg mna satu,,, kuih nie aku beli ready made. Stock stiasa ada dlm peti.ais, time lapar2 blh goreng, dah kebtln sedara~mara nak dtg jdi aku order siap2. Sedapkan??? makCik aku kta sedap??? Ok! nnti dtg aku order lgi,,,




Tiada ulasan:

Catat Ulasan