Ahad, 19 Mei 2013

Tea Time wf Walfer

Mendung Berarak Kelabu,,,
Tp ujan xturun2 pun... nak kuar malas, tbhn plk hubby t'Chinta xda sbb bKrusus d'KL seminggu. Bila tinggal bTiga... Mood malas pun menerjah...

Adoi! Perut Lapar,,,
Perut lapar, tp mls nak kuar... apa lgi,,, mGembah d'Dapur tgk stock yg blh dimsk @mkn.

Carik punya Carik,,,
Hahahaaa,, aku jpa nie??? Taraaaa...

Haan Pancake

Tinggal 2box jer,,,
Brend nie aku beli @Carrefour. Tpt lain xjpa lgi, klu brand lain byk ler aku npk, tp sbb dah biasa guna brand nie jdi aku mls nak try yg lain, takut nti xmJdi plk walfer aku.
Wah! Stock bKurangan, kena cari lgi, maklum ler klu tgh darurat mcm nie, semuanya blh. Kerja pun mudah,,, cuma masukan air ikut sukatan yg tlh ditentukan, sebiji telur + sedikit gula & garam. Pastu aku bland spi sebati. 1bancuhan nie aku blh dpt 3 keping walfer, blh kurang 6set. Rsa nyer cukup utk kmi sefmly. 

Hasilnya,,,
Pasti mYelerakan, bila tgh kelaparan & kemalasan.
Hahahaa.. hidang jer ats meja, kejap dah licin... dah mcm piranah.

Walfer Kaya+Strawberry

Sedap nyer,,,
Jom! mkn walfer bSama Teh'O panas,,, lapar ler...
Dulu asal kuar jer abgTuah & adiQ Manja pasti soh beli walfer mcm nie, tp skrg xlgi sbb aku dah beli sebiji maker walfer nie kat umah, jdi klu nak mkn buat jer sdiri. Mula2 buat tu xberapa mJdi, lma2 OK jer,,, yg penting rajin mCuba, klu rajin yg susah pun blh jdi senang.

*Kita minum dulu,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan