Isnin, 9 Julai 2012

Santai @Pantai Bersih [ank2 & fmly dr Johor]

30/06/2012 @Sabtu.
Santai dihjg minggu bSama fmly dr Jhr,,, rugi spa xfollow!!!

mRehatkan diri sbl mHirup udara segar di Pantai Bersih b'Worth


Dah lm plan nak bwa ank2 bLyg2 tp xda keLpgan, kbtln ptg sabtu tu uncle aku spi dr Jhr, jd hubby t'Chinta ajk ler pegi bSantai d'Tepian pantai sbl mHirup udara sgr.

Km spi cni dlm 6:15pm,
cuaca dah redup, jd best ler klu mLepak atas batu nie sbl tgk laut, layan bunyi ombak & mNikmati mknan ringgan, siap tapau lg,,, ank2 pla sebuk bLyg2.

Km kerap bSantai d'cni,,,
tp bg fmly uncle aku, nie br 1st time spi. Disbbkan Sgmt jauh dr laut, jd nie ler tpt plg best utk relax lps penat drive & tPeruk dlm keta lelama.

Igt lg,,,
Last aku lepaQ kat tp laut bSama fmly uncle aku nie, ms blk Johor, km blk Mersing kpg babah. Uncle aku bwa mGimbau nostalgia @Pantai Air Papan Mersing Johor, tu pun dah lama,,, dlm thn 2009 rs nyer.

Jom! layan gbr,,,
terbang oh! terbang,,, sonok nyer nak tbang tinggi.

bLayang~layang @Pantai Bersih b'Worth
hubby t'Chinta mLayan abgTuah naikan lyg2 adiQ Manja

adiQ Manja & abgTuah,,, terbang oh! terbang
bkn selalu dpt peluang nie,,, aunty Yana pun tumpang semangkuk

Nama pun lyg2,,, musti ler mLygn.
Klu dah b'awangan diats, tPaksa ler mDongak ke langit biru, klu tgk bwh nak npk apa??? Wah! ptg2 mcm nie mmg ramai pgjung bSantai & bLyg2. bTbh meriah ler kwsn nie, tbhan pla tDpt deretan gerai dispjg kwsn nie. 

bila lyg2 diawangan,,,
semua tPaksa mDongak ke langit biru

7:25pm, km gerak blk.
Singgah @Tesco Sbg.Jaya, aunty aku nak borong jeruk, hubby t'Chinta bwa @Gerai Jeruk Pak Ali. Pas solat Magrib bTolak plk @Gerai Mee Udang Pak Aziz Sg.Dua, dah kenyang trs blk umah. 

Esok nyer plk 01/07/2012 @Ahad.
Hubby t'Chinta bwa fmly uncle aku mkn Bawal Goreng @Juru & mrka trs bTolak ke A.Setar plk sbb cikPeni ada dating dgn Dr.Pakar,,, Insyaallah pjg usia kt bTemu lg,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan