Selasa, 26 Jun 2012

Akhirnya... Kau KuMiliku,,,

Dah lama mCari & akhirnya mJd Miliku yg hakiki,,,
Sonok sgt arini, sbb 2~3 arini mmg aku dok nntikan kedtgn abgPosto singgah d'muka pintu. & akhirnya pnantian itu mJd nyata....

Wah! Dpt adiah besaQ ler???
Byk ler kau punya adiah, aku beli on9 ler... igt free ker???

Fuyo! igtkan brg nie dtg dr KL rupanya tgk add dr @Pantai Timur (mari kt tgk, penyu telor,,, tGanu Kite tuuu) apa2 pun TQVM wat classmate aku sbb sudi mBantu mRialisasikan impian aku & ank2 utk mMiliki & mCari benda~alah nie spi dpt. Wat Emma Ak @NurKhuzaimah, jasaMu ttp d'Kenang. (Wah! mcm wirawati ler plk,,,)

Jom Tgk! ada apa dlm bgksan tuuu,,,
Masa tima bgksn nie rs teruja sgt2. mGalahkan dpt adiah b'day plk. Walhal b'day aku dah tLps feb yg lalu. Tp mmg xnafi pun... xcted sgt rs mcm nak lompat2 jer ms jpa abgPosto tu. Maklum ler dah lma aku mCari.

Benda nie pun mcm chipsmore jg, ms xnak bSepah2 aku jpa. Tp bila nak, :~((( hampeh,,, aku order dr awai thn spi skrg xdpt2 lg... & akhirnya keciwa sorg dri. (tp skrg xkeciwa dah,,, happy sgt2 :~)))

ini brg nyer yg aku inginkan & nnti2 selama arini
Waffer Maker. siap bg resepi lg,,,

Jom kt tgk bentuk kat dlm nyer pulak,,,
Wah! cantik nyer??? Bunga 5kumtum lg. Selalu klu mkn @beli kat luar bentuk bulat jer pastu org tu lipat dua. Skrg dah xlarat nak beli ler sbb hrga pun dah naik klu yg biasa pun RM3.00, igt lg ms br2 kuar waffer nie br RM1.20 jer. Tp skrg 2x ganda. Tu blm order yg special lg. Sbb ank2 suka mkn lg afdal rs nyer aku wat sdiri.

Bentuk bunga 5kumtum.
Kiranya klu fmly aku yg kecik nie wat 2kali pun dah ok

Tima Ksh daun keladi, susah2 blh mintak tgl lg,,,
Sekali lg TQVM ikhlas wat Emma Ak @NurKhuzaimah sbb tlg carikan Waffer Maker nie utk sy. Tp sorry yer,,, xdpt nak htrkan waffer yg tlh siap dimsk sbb jauh sgt ler KL~Png. & xlupa TQVM jg wat Cik.Fazra Aryani Abd Razalim sbb jualkan saya benda nie secara on9. (sy beli dgn sekian harga yg dinyatakan) 

Hrp2 dgn ada nyer Waffer Maker nie mBeri manafaat buat km sefmly.
Terima Kasih dr hati yg IKHLAS, sMoga mDpt blsn yg setimpal dr Allah.
'adalakanya, kt mRasakan pTolongan yg dBerikan tLalu kecil, tp ia amt bsr mkna nyer buat org yg mNerima




Tiada ulasan:

Catat Ulasan