Selasa, 26 Jun 2012

Tuah Bonda [SENYUMLAH...]

Muhammad Iman Najmie Bin. Mohd. Sauti
Oct 2007 (6yrs Old)

Tetiba tJpa pic nie,,, ComeY nyer Tuah Bonda.
Gbr 5thn lps, ms umur abgTuah 6yrs, pic nie ambil @Hari Convo abgTuah @Politeknik Seberang Perai Penang, anjuran @Tadika Comel Bestari Tmn Pauh Jaya. (sek.tadika abgTuah dulu...)

Syg nyer ms nie aku xdpt mRaikan kJyaan abgTuah sbb aku di admittkan @KPJ Perda sbb diarrhoea (Ceri~beri) & kbtln tgh pegnt adiQ Manja 7bln, huhuhuuu... seday sgt2 ms tu.

Tpt aku tahu, walau apa pun tJd abgTuah msh tSenyum :~))),,, & dia akn sentiasa tSenyum... sbb dah jd tabiat dari kecil spi skrg (11yrs), itu ler kerja nyer. Asal bCkp jer musti nak SENYUM,,, kt nyer utk terapi minda. Kdg tu aku tinggikan suara dia stay TERSENYUM,,, lastly aku yg xJd nak ngamuk & klu ngamuk jg abgTuah diam jerrrr, lastly aku yg mintak maap & tRangkan sbb musabab nyer. Yg pelik nyer dr dulu spi skrg dia ttp COOL... plg best pun dia kt 'xper ler ibu, Iman xkisah punnn,,,' (& spi skrg org gelar dia,,, AIMAN xkisahhhh). Walau dlm keadaan apa sekali pun dia ttp tSengeh & beralah.

gbr nie ambik ms abgTuah br masuk darjah satu (2008)
wf adiQ Manja yg br bUsia 4bln.

Jom! :~)))) xperlu byr pun...
Senyuman nyer buat org tGoda,
Senyuman nyer jg buat km ketawa,
Senyuman nyer pengubat hati yg luka,
Senyum nyer mBuatkan mrka bhgia mDekatinya.


Betul kt ppatah:~
Senyum xperlu kata apa2...
kerna senyuman itu tanda Chinta Mu, pd MANUSIA, ALAM & ALLAH swt.


gbr tKini abgTuah
km sefmly jenjln & JJCM d'A&W Jusco Perda

*sMoga Muhammad Iman Najmie Bin. Mohd. Sauti sentiasa tSenyum &mJd ank yg Soleh serta abg yg tBaik buat adk2, d'dunia & akhirat. Amin...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan