Rabu, 20 Jun 2012

Rezeki! Durian Runtuh,,,

Mulanya, Suka~Suka. akhirnya, bTukar Bahagia,,,

Peraduan Wall's Selaction!!!
14April~31Mei/2012

Sabtu lps [16/06/2012] ttiba dpt call dr abgPosto compem psl add, dia kt ada brg nak dihtr. Kompius jg ler bila dpt call camtu... sbb dlm 2@3 arini xde ler aku order2 brg secara on9.

abgPosto kt dsbbkan arini halfDay jd dia call nak sure ada org @xkat umah takut aku kuar... aku pun kt ada ler, sbb minggu nie mmg xgie mn2 hubby t'Chinta kena kerja.

Dlm 1:00pm, abgPosto pun spi. Cam biasa ler, klu dpt brg msti kena sign mcm artis popular. AdiQ Manja & abgTuah yg mYebuk tolak-tarik bungkusan tu tya: ibu, apa nie? Entah! boom kot,,, abgPosto tu tSengeh2 & trus blah. 2-3hari mmg angin aku xbApa baik,,, nasib ler klu kena fire. heheheee,,,


Rezeki, Durian Runtuh!!!

Msk dlm umah trs buka,,,
Buka2... mak aiiii, cam xcayer jer dpt surat Chinta dr UnileverMsia Holdings.
Tahniah! anda tlh mMenangi tpt ke-3 & Penghantaran Terawal bg Peraduan Wall's Selaction dgn ini disertakan hadiah bRupa Lunch Box Madagascar 3 & 2 tiket masuk ke GSC. fuyoo!!! mcm xcaya ler dpt adiah... terus bSmgt mood bTukar positif.... :~) (kat ats tu adiah yg aku dpt)

apa lg ank2 yg plg gumbira xtKata. Rezeki dr Allah yg tlh tTulis buat mrka. Peraduan nie 2-3 bln lps, aku dah tLupa & nie pun 1st time aku htr borang penyertaan. sMoga pCubaan yg pTama ini buka yg tAkhir buat km. Hrp2 ada rezeki ank2 lg. Amin...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan