Selasa, 22 November 2011

Cuti, Oh! Cuti,,, Ke Mana Nak Pergi?

Arini last day aku kerja & esok aku dah start bCuti:~ 24-28/11/2011. Wow! pjg nyer, adalah dlm 5hr. Sebenarnya aku pun xplan nak ke mn lg. Hrp2 esok bMula explorasi yg menarik wat aku & fmly. Kalau ikut tentatif aku mmg ler teratur cntk, takut last minit hubby tChinta plk suka tukar2 itu yg aku mls nak plan2 bebgi.

1st day, rsnya mcm nak mJejaki Bkt.Bendera Png/ pastu ronda2 Pulau Mutiara. 2nd day, pulak nak menerokai alam dinosaur di PetroSains EON Prai/ ptg plk nak travel ke Bdr.Taiping with LoVe. Rindu rs dah lm xke Taiping, last ms raya aji aritu. 3rd day, nak mZiarahi shbt rimbaKu di Zoo Taiping, heheheeee... dah lm jg aku xjpa kengkawan nie, apa kbr ler mrka semua??? & sebelum tu nak singgah jap mLihat khazanah warisan di Muzium Taiping.  xlupa jg nak ronda2 Tmn.Tasik Taiping & menikmati kelazatan K.Tiow DoLi. Hari ke-4, aku nak terjah Pasar Minggu tBesar di kws Kamunting. Best kat situ... mcm2 ada/ ptg plak bTolak blk BMtjm. Lastday cuti aku pd 28/11/2011@isnin:~ hr tersebut adalah Birthday adiQ Manja (Nur Insyirah Najwa Mohd Sauti) yg ke 4thn, dah jji nak clbrite @Secret Recipe.


Semoga ini adalah xplorasi yg menarik wat abg Tuah & AdiQ Manja & mJd kenangan & pengalaman yg menarik utk penamat thn 2011. Mohon doa agr semunya bJln lancar. Amin...

* Kalau ada pic2 yg menarik aku akan updatekan kemudian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan