Selasa, 27 November 2012

Kuasa BoBoiBoY @Petronas

Kesabaran melampaui tahap maksima,,,
Ank punya pasal,,, turutkan juga,,,

Puas hati bila hajat kesampaian,,,

Tgk ler muka ank kesygan hubby t'Chinta, meruntun jiwa dibuatnya. Adoi! klu dgn adiQ Manja mmg xblh bKompremi,,, alamat kena turutkan ajerrr,,, Seblm guruh gempita sabung menyabung, baik aku follow jer... Silap ari bln takut tBabas dgr adiQ Manja mengaruk sepjg pJlnan.

Mengaruk nak benda nie,,,

Dpt sorg cam nie pun dah cukup,,,
adiQ Manja nak benda nie dah lma, tp aku wat xtau jer.
aku tya apa faedah nyer dia beli benda nie,,, bukan blh makan pun??? alasan dia cukup statik,,, sbb kwn2 semua dah ada,,, dia jer yg xda lg.

Nak xnak aku pun beli,,,
bTapa hebatnya Kuasa BoBoiBoy yg tDpt @Stesyen Minyak Petronas. Harganya RM19.90 tp klu nak murah lg, isi minyak RM30.00 anda blh mMiliki BoBoiBoy nie dgn harga RM16.90

BoBoiBoy Tanah

BoBoiBoy nie tDpt 3 element iaitu Angin, Tanah & Petir. Selain tu ada Gopal, Yaya & Ying.
BoBoiBoy Angin~ Kuning/ BoBoiBoy Tanah~ Merah/ BoBoiBoy Petir~ Oren

adiQ Manja kta dia nak kumpul kesemua koleksi nie. aku kta OK! dgn syarat pakai duit sdiri??? Hahahaaa,,, terus senyap....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan