Jumaat, 9 November 2012

PKR ku d'saman lgi,,,

Adoi! pepagi camnie tetiba dpt SURAT CINTA dr MPSP

PKR ku d'saman lgi,,,
Hahahaaa,,, padan dgn muka aku, nie dah msk kali ke-2 aku kena terjah sbb xltk kupon parking. last month aku dah settlekan 1saman, bln nie kena lg satu, mmg tBaik ler,,, tiap2 bln kumpul saman...

Mcm dia tau2 jer kupon parking aku dah abis, yg pelik nyer bila aku lth xpenah pun dia dtg, tetiba arini abis stock xdan plk pi beli,,, tup2x dia dah ada dpn keta. Klu dah tulis xleh nak wat apa2,,, redha jer ler, marah pun xguna salah sendiri.

xper ler minggu dpn cuti aku pi byr. cpt2 byr dpt discount 50%. Ok ler dlm RM20.00 jer, tp klu +RM30.00 lgi sure dpt kupon parking sebln, bTbh2 untung lgi ler aku... xder saman & xserabut fikiran.

Heheheee,,, nasi dah jd bubur, nak xnak kena telan jg.
Ya Allah, Ikhlaskan hatiku. Yg pasti mHulur akn tenangkan hati ini. sMoga Allah mBerkati stiap pJlnanku. Amin,,,




Tiada ulasan:

Catat Ulasan